Your cart is currently empty.
- බෝධිසත්ත්වයානයේ ඉතිහාසය හා අවලෝකිතේෂ්වර සංකල්පය. (මහාචාර්ය සරත් චන්ද්රජීව)
- මහනුවර පැරැණිතම පුස්තකාලය – The oldest library in Kandy
- Ambiguous රාජිත රූපසිංහගේ අවකාශීය ප්රතිප්රවාද කලා ප්රදර්ශනය
- ජැක්සන් ඇන්තනී නම් වූ සිත්තම
- The Seven Moons of Maali Almeida සංවාද කතිකාව කැලණියේදී
- ‘ගාඩි’ ආසියා පැසිෆික් සම්මාන උළෙලේ පළමු ශ්රී ලාංකික ජයග්රණය
- ඇල්බොරාදා ගැන හඳගමගේ සටහන් හතරක්
- එකම බුදු මැදුරක… (ජයන්ත කහටපිටිය)
- මෙඩූසා නුඹේ ඇස්…
- ආදරයේ දර්ශනය – Love’s Philosophy
- සන්සුන්ව (පැබ්ලෝ නෙරුඩා)
- අහස පොළොව සහ ජීවිතය
- විෂ්ණුට…!
- නුඹ ඔතන ඉන්නවද?
- සංසාරය වගෙයි
- කාලයේ ගල් ලෙන
- පැරදවිය නොහැකි ඒ වදන් පෙළ
- ජීවිතය අන්ධකාරයම ගිලගන්නා සෙයකි..!
- මම ඔබේ නිසල බවට ආශක්තමි – [පැබ්ලෝ නෙරූඩා]
- ඔබේ දෑත් (පැබ්ලෝ නෙරූඩා)
- ඔබේ දෑත් (නෙරූඩා)
- ලන්ද කෙළවර ඔහේ පිපුණාද බෝවිටී
- නෙරූදාගේ උමතුව.
- ප්රමිලා
- පුරාවිද්යාඥයා
- ජාතිවාදීන්ට!
- Not are me නාට්ටාමි
- වන් රෝඩ් – වන් බෙල්ට්
- නිල් සුළිය
- සැප්තැම්බරයේ දවසක්
- අනුකූලක සංස්කෘතික දෘශ්ය කලාව පුපුරවා හරින්නට නම්…
- ලාංකේය දෘශ්ය කලාව පුපුරවා හැරීමට නම්…
- HumanScape; ඩිප්රෙෂන් නගරයක සිට කියවමි!
- පනහක් පිරුණු තැන එල්ලා තැබීම නොහොත් සුජිත් රත්නායකගේ Fifty
- සුජිත් රත්නායකගේ ඔටුන්න පසුපස දුවන මිනිස් රොත්ත හා In the Tall Grass
- ධාරණවාදය යනු ආලෝකය ගැන දැනගැනීම නොව, වේළී ඇති කුසපොතු ගැන දැනගැනීමයි -The Potato Eaters-
- කුඩා කල පසු කළ ‘සිබිල් මතක’
- ඇතුළතින් ම පිපිරවීම සඳහා; ‘තේ කහට’
- “කිසිම ජාතික වීරයෙක් ගොඩනැගෙන්නෙ නෑ අනෙක් ජාතියක් පාගලා අනිත් ආගමක් පාගලා” (වික්රමබාහු කරුණාරත්න)
- “මේ නිලධාරී තන්ත්රය මුළු රාජ්ය සේවා පද්ධතියම වසාගන පිළිකාවක් සේ පැතිරිලා” (අශෝක හඳගම)
- එන්න… රජ මාවත දිගේ යමු!
- “මම මගේ සිහිනය තුළම ඉන්නව කියලයි මට හිතෙන්නෙ” (දොන් මායා)
- “පුතා යැයි ශිෂ්යයන් ඇමතීමේ හැඟවුම්කාරක…” (දර්ශන අශෝක කුමාර)
- ආලෝක තරණය (02) – චිත්රයක කාලය සතු දයලෙක්තිකය
- මහාචාර්ය ඩෙස්මන්ඩ් මල්ලිකාරච්චි සහ භෞතිකවාදී දර්ශනය
- ආලෝක තරණය (01) – මිත්යාවෙන් විද්යාවට
- කවියෙක් වෙන්න නම්… (ආචාර්ය දර්ශන අශෝක කුමාර)
- සිංහල භාෂාවෙන් පළවෙමින් තිබෙන පොත් කන්ද ඇත්තට ම වටිනව ද? (ආචාර්ය දර්ශන අශෝක කුමාර)
- පොහොසත් වීමේ දෛවෝපගත බව….
- Arriving at postmodernity – පශ්චාත් නූතනත්වයට පැමිණීම
- අද මුළු සමාජයම ඡායාරූප ශිල්පීන්… -අශෝක හඳගම-
- තවමත් බැහැ අසඩක්ල පුරෝකථනය කරන්න…!
- පාන් මාරී
- නිහාල් නෙල්සන්: අපේ අවිඥානික සංස්කෘතික වීරයා!!! -නිර්මාල් දේවසිරි-
- මාළු ප්රේමීනි, දිවට වෙඩි තියාගනු මැන..!!
- පාර්ලිමේන්තු ලිබරල් ප්රජාතන්ත්රවාදයට, වර්තමාන බහුවිධ අර්බුද සහ විනාශයන්ට මුහුණ දීමට නොහැකිය (ස්ලැවොජ් ජිජැක්)
- ඔබ අහසට ආදරෙයිද?
- ආත්ම පරීක්ෂණයට ආරාධනයක් නොහොත් දිනපතා ඇනෙන දෙහි කටුවක්: ‘විශ්වවිද්යාලය යනු කුමක් ද?’
- පක්ෂීන්ගෙන් දිස්වන නිල් – තැඹිලි අනුපූරක
- තමසෝ මා ජ්යෝතිර්ගමය
- “ඔබ මට ආදරේ නම් මට ඇත්ත කියන්න…!”
- ලිවීම කියන්නේ ප්රසිද්ධියේ නිරුවත් වීම සමාජය අනුමත කරන ක්රමයක් -පාවුලෝ කොයියෝ-
- තරමක් නාටකීය විදිහට මම ඒක මෙහෙම කියන්නම් (ඩෙස්මන්ඩ් ද සිල්වා ගැන)
- කියමන්
- META – සකර්බර්ග් පා තබන මීළඟ ඉසව්ව
- යොහානියානු සින්තෝමය
- රුසියානු ගද්ය සාහිත්යයේ ස්වර්ණමය යුගය (රුසියානු සාහිත්ය ඉතිහාසය – 5 කොටස)
- මිකායිල් ලෙර්මෙන්තොව් (රුසියානු සාහිත්ය ඉතිහාසය – 4 කොටස)
- මහා කවි ඇලෙක්සැන්ඩර් පුෂ්කින් (රුසියානු සාහිත්ය ඉතිහාසය – 3 කොටස)
- රුසියානු සාහිත්යයේ ස්වර්ණමය යුගය (රුසියානු සාහිත්ය ඉතිහාසය – 2 කොටස)
- රුසියානු කාව්ය ඉතිහාසය – (රුසියානු සාහිත්ය ඉතිහාසය – 1 කොටස)
- ඒකත් හරි මේකත් හරි: ඩෙරීඩියානු කියැවීමක්
- බුද්ධිමය දේපළ අයිතිය සහ කලාව ගැන කරුණු 3ක්
- ඉතිහාසයක් තුළ සාහිත්යය; සිංහල සාහිත්ය සංස්කෘතියෙහි කෘති සහ පුද්ගලයෝ – චාල්ස් හැලිසිගේ කෘතියේ සිංහල පරිවර්තනය පිළිබඳ විමසුමක්-
- මනුෂ්ය පුත්රයා; නිසැක ම විසංයෝජනාත්මක සෙල්ලමකි (දර්ශන අශෝක කුමාර)
- “මොකක් හරි එකක් නවත්තනකොට පීක් එකේ නවත්තන එක හොඳයි” -අශෝක හඳගම-
- හොඳම පර්යේෂණාත්මක රංග කාර්යය; රාජ්ය නාට්ය උළෙල – (ධනංජය කරුණාරත්න)
- “නළුවෙකු ලෙස හොඳ අධ්යක්ෂවරයෙකුට අවැසි සියල්ල ඔහු සතුය” -මහාචාර්ය ආරියරත්න ඇතුගල-
- නෝරා දොර වසා ගිය පසු ජානකී පැමිණෙයි; සුපර්ණකා නාට්ය ගැන අදහසක් [කේ.ඩී. දර්ශන]
- ‘බෝනිකි ගෙදර-2’ ; පරිවර්තකයාගේ හෙළිදරව්ව!
- සායාගේ ‘තුන’ ගැන සටහනක්…
- නාට්ය නිෂ්පාදනයක දේපළ අයිතිය
- ගාමිණි හත්තොට්ටුවේගම අනුස්මරණය
- නාට්ය සංස්කරණවේදියාගේ භූමිකාව
- “අයියා මළෝ” ; සමකාලීන සමාජ මොහොත ප්රකාශ කරන්නට ප්රහසනය තරම් මාර්ගයක් තවත් කොහි ද?
- ආදරයේ දයලෙක්තිකය ; සුරූපිය හා මෘග
- උමං කෙළවර කුණාටු එළියට අසුවෙමු: ඇන්ටික් කඩයක මරණයක්
- රැ. තෙන්නකෝන්ගේ මහලු සුරඟන වැනුම (කේ.ඩී. දර්ශන)
- “විශ්වවිද්යාලය යනු කුමක්ද?” – අපේ විශ්වවිද්යාල දෙස බලා කරන ලද සෑබෑ විදර්ශනාවක්!
- රශ්මික මණ්ඩාවලගෙන් ලබන මාසයේ (විශිෂ්ට) පරිවර්තිත කෙටිකතා එකතුවක්.
- රැලිති ගැන, අවිරාම සුධීමතෙකු ගැන චූල කතාවක්
- ප්රේමයේ ක්ෂේමභූමිය සොයා, ඇමරිකානු මහද්වීපය හරහා දීර්ඝ සංචාරයක්
- මෙලන්කොලියාව
- පාඨක හිස මතට වී අනතුරු ඇඟවීමේ සීනු හඬවන මුරකමි
- තෝල්ස්තෝයි, පුෂ්කින්, නවගත්තේගම; සමානව ලියූ මුල් වැකි
- Paradise: දේශපාලන සහ ජීවන යථාර්ථයන් කුළුගන්වන සිනමා කාව්යයක් (උපාලි අමරසිංහ)
- සිහින පාරාදීසයේ අශ්ලීල ෆැන්ටසියට වෙඩි තැබීම ඇයගේම වරදක්ද? (සාලිය ඉඳුරුවිතාන)
- කියරොස්තාමිගේ සිනමාව හා දීර්ඝ දුර රූප භාවිතය -කපිල එම්. ගමගේ-
- නිහඬ කඳු අතර සැඟවුණු අනීතික මිනිස් සංහාරය (ආලෝක තරණය-04) -සාලිය ඉඳුරුවිතාන-
- Pirates of the Caribbean චිත්රපටයේ ආභාසය ලබා කළ විලාසිතා උරගාබැලීමක්….. (I කොටස)
- ලාංකීය මුස්ලිම් ජනතාවගේ මැකීගිය සංගීතමය සෞන්දර්යාත්මක ඇතුළාන්තය
- ලෝකයට මරණය කැඳ වූ අමරණීය මිනිසාගේ ඔබ නොදුටු කතාව – Oppenheimer
- දෘෂ්ටිවාදයක් පෝෂණය කරන මෙවලම් නිර්මාණය කරන තාක් ඔබ එහි වීරයෙකි
- Minarets වාර්තා චිත්රපටය; ලංකාවේ සංස්කෘතික සහ දේශපාලන අවකාශය දෙස බැලීමේදී මගහැර යා නොහැකි වියමනක්
- ‘මිදුණු විශ්වය’ හරහා ජයන්ත චන්ද්රසිරිගේ කලාව ගැන විමර්ශනයක්! (1 කොටස)
- ළමයා වැඩිහිටියා වූ පසුද හඹා එන ට්රෝමාව; තුන්වෙනි යාමය (කාංචනා ප්රියකාන්ත)
- ධර්මසිරි බණ්ඩාරනායක, සිනමාව හා කැරළිකාරීත්වය!!! (නිර්මාල් දේවසිරි)
- ලාංකේය සිනමා අවකාශය තුළ අශෝක හඳගම ස්ථානගත කිරීම
- යුරෝපා සිනමා උළෙල ඇරඹෙයි…
- නෙරූදා යට කරන් ගලන කඳුළු ගඟ; ඇල්බොරාදා කියවීම සඳහා ප්රවේශයක්
- මීහරකා චිත්රපටය නැවත කියවීම
- 2024 ජනාධිපතිවරණ ප්රතිඵලය (නීතීඥ ශිරාල් ලක්තිලක)
- පශ්චාත් නුතනවාදය හා වත්මන් තාරුණ්යයේ බිඳ වැටීම (චින්තක රණසිංහ)
- අදහස් ගැටීම සදහා ඉඩදෙමු! (ආචාර්ය අතුලසිරි සමරකෝන්)
- ගයන්න යොහානි දිගටම ගයන්න, රිදෙන්නම ගයන්න! (ධනංජය කරුණාරත්න)
- ලංකාවට ඇටි කෙහෙල් කැවීම! (වික්ටර් අයිවන්)
- රාජ්යය බලය සහ පක්ෂ බලය (අතුලසිරි සමරකෝන්)
- “කිසිවෙකුට දුෂ්කර ජීවිතයක් අවශ්ය නැත” -අතුලසිරි සමරකෝන්-
- රට බාර දිය යුත්තේ කාටද? -ජේවීපිය ගැන විවේචනයක්- (වික්ටර් අයිවන්)
- රට බාර දිය යුත්තේ කාටද? -වික්ටර් අයිවන්-
- ගෝල්ෆේස්, අවුරා ලංකා සහ අවකාශයේ දේශපාලනය.
- පාපයන්ගෙන් පිරි ආගමික ලෝකයක සමලිංගිකත්වය ?
- යුරෝපා සිනමා උළෙල, කොළඹ ‘අසංස්කෘතිය’ හා සුන්නි බුද්ධාගම [සමකාලීන සංස්කෘතික සටහන්]
- ආර්ථික කප්පාදු, වීදි සටන් සහ තරුණ ප්රජාවගේ පක්ෂපාතීත්වය.
- ව්යවස්ථාව යනු මෝඩ ලියවිල්ලක් (ද)?
- ශ්රී ලංකාවේ ආර්ථික අර්බුදය පිළිබඳ ආවර්ජනයක්
- දැන් මේ පැත්ත හරි දියුණුයි!
- “පටු දොරටුවෙන් ඇතුළු වෙයල්ලා. මක්නිසාද විනාශයට යන දොරටුව විශාලය”
- “දැන් අපට ඇත්තේ විශ්වීයත්වය මත පදනම් වූ මාවතයි” -නිර්මාල් දේවසිරි-
- සඳ හිරු සෑයක් නිර්මාණය කිරීමේ කිසිදු පාපයක් නැත
- 2025 ජනාධිපතිවරණය හා ව්යවස්ථාව
- ලංකාවට කාලි අම්මාගේ පිහිටයි!
- ආණ්ඩුවේ කාබනික ත්රස්තවාදය
- සරල ප්රබෝධයේ වීරයා, ජිප්සීස් සුනිල් හා 1983 සංස්කෘතික විප්ලවය
- ‘ගැහැණියක් ගැයූ ගීතයකට නැවතත් ‘ජාතිය’ කලබල වෙලා’ (ධනංජය කරුණාරත්න)
- යොහානිගේ ගීතය සහ ‘ව්යාජ කලාව’ (ධනංජය කරුණාරත්න)
- තඩි පිරිමින්ගේ පුරුෂ ලිඟු හිරිවට්ටන යොහානිගේ “කෙල්ල” (කේ.ඩී.දර්ශන)
- ආරියවංශ රණවීර කවිමඟ (චින්තා පවිත්රානි)
- සාහිත්යය, ඉතිහාසය හා එතන සිට නොසිට – II කොටස (චින්තක රණසිංහ)
- ‘එතැන සිට නොසිට’ පිළිබඳ විචාරයක් (චින්තක රණසිංහ)
- ‘‘මං චිත්රපටියක’ කෙටිකතා එකතුව ගැන වචනයක් දෙකක්’
- යුගයේ විපරීත බව විකාරරෑපීව අත්දැකීමට, ප්රබන්ධමය අවකාශයක්
- “ඕන එකක් ලියන එකද කවිය?” (සඳුන් ප්රියංකර විතානගේ)
- හතරමං හන්දියක වචන’තරට වැටුණු ‘හෙල්ගාමය හිස් බැල්ම’
- සකුවෙන් බිඳී ආ වදනින් මත්ව; ත්රිවේණි සංගමම්
- මැද පන්තියේ ජීවන සුවඳ සෙවූ කාව්යකාරයා; අමරසේකර
- සඳුන් ප්රියංකර විතානගේ: කෙටිකතා කලාවට තවත් නව ප්රතිභාවක්
- කැරැල්ල ගැසිය යුත්තේ ලෙන තුළදීමය
- පුරුෂ ලෝකයක් තුළ නොතකා හැරුණු කාන්තා ජීවිතවල කතාන්දරය ; නාරි සූත්රය
- ‘සුසානය නොවේ අවසන – තිඹිරිගෙය නොවේ ඇරඹුම’ ; පෙට්සෙමෙට්රි
- විදුලි වේගයෙන් ආ විදුලි පුරාණය
- කමලාදාස් ස්වයං චරිතාපදානය සහ පශ්චාද් යටත්විජිත ඉන්දියාව
- කුරුලු ඇසකින් රාමන්ගේ ගෙට පියඹා ආ නාරායන්
- සෞන්දර්යවේදය හා කලා රසවින්දනය ආනන්ද කුමාරස්වාමි ලිපි සරණිය සිංහල පාඨකයාට පිදුණු විශිෂ්ට ලිපි සරණියක්
- සොබාදහම සානුකම්පිත වස්තුවක් නොවේ
- සැබෑ මුක්තිය කුමක්ද? – මුක්ති නවකතාව ගැන කෙටි විමසුමක්.
- සුදු නෙළුම, රතු නෙළුම සහ සුදු නෙළුම
- බසෙහි මිහිර දන්නා ‘ත්රිවේණි සංගමම්’
- රුසියාවේ අහිකුණ්ඨික දිවිය; පුෂ්කින්ගේ ජිප්සීස්
- කළුවර ; ලිංගික සංඥා පොකුරක් ලෙස
- යළි උපන්නෙමි ද? සන්ස් ඇන්ඩ් ලවර්ස් ද?
- මී පුප් සේ රස ‘හෑල්ල’
- “මගේ සිහිනය ලොකු එකක්…” -රශ්මික මණ්ඩාවල-
- කලාව, කලාව වෙනුවෙන්මයි කියන එක හරියට විද්යාව, විද්යාව වෙනුවෙන්මයි වගේ කතාවක් (මහාචාර්ය ජිනදාස දනන්සූරිය)
- සොම්බි මනාලිය, කොළ කටුසු මිනිසා සමඟ ඔෂාන් යාපාගේ විශේෂ අංගරචනා පිළිබඳ කතාබහක්….
- මරණයට ‘Yes’ කීමක් සාහිත්ය තුළ තියනවා -ආචාර්ය නිම්මි නාලිකා මැණිකේ-
- “සාහිත්ය කියන්නෙ කිසියම් දැනුම් පද්ධතියක් නෙමෙයි” -චින්තක රණසිංහ-
- ‘මීට අවුරුදු දහයකට කලින් පොහොට්ටුව කියද්දි, මැවුණ රූපය හෝ අදහස නෙමෙයි දැන් පොහොට්ටුව කියද්දි අපිට ඇඟවෙන්නේ’
- බණ කියල මිනිස්සු හදන්න බෑ… ඒත් ලේඛකයෙක්ට ඒක කරන්න පුලුවන්
- “කෆ්කා යථාර්ථවාදය පිළිබඳ සම්ප්රදායික අදහස අර්බුදයට යවපු ලේඛකයෙක්”- එරික් ඉලයප්ආරච්චි
- “සංක්රමණීය කාලයක් කියන්නේ මාර විභවයක් තියෙන කාලයක්” -මහාචාර්ය නිහාල් පෙරේරා-
- ෆේක්වාදය (දර්ශන අශෝක කුමාර)
- ‘සුදු රෙද්දේ ලේ පැල්ලමෙන් ස්ත්රියගේ කන්යාභාවය හොයන්නෙ ශිෂ්ණය දිග මදි නිසා නේද ?’ (විදර්ශන කන්නන්ගර)
- මගේ දරුවන් උසස් පෙළ කරන්නේ කවදාද? (නීතීඥ අජානා රණගල)
- නුතන සිංහලයන්ගේ කුල වෙනස්කම් හා කින්නර කුලය (නන්දන වීරරත්න)
- ඉක්වදෝරයේ ජනතාව ඇමසන් වනාශ්රිත ප්රදේශයේ තෙල් කැණීමට එරෙහි වෙයි
- ‘මන්දිර කැළඹූ අරගලය’ කෘතියේ පිටකවරය ගැන පෙසප ප්රධාන ලේකම් පුබුදු ජයගොඩ සටහනක් තබයි
- බුද්ධාගම හා සමසමාජ ව්යාපාරය
- Judged by Peers – ජනතාව විසින් තීරණය කිරීම (නීතීඥ උපුල් කුමාරප්පෙරුම)
- බැද්දේගම සිලිඳු, ලෙනාඩ් වුල්ෆ් හා බ්ලුම්ස්බරි ගෲප්
- ශ්රී ලංකා ජනතා ව්යාපාරයේ දැවෙන ප්රශ්න: කළ යුත්තේ කුමක්ද?
- යෝජිත මහජන කවුන්සලය කෙසේ විය යුතුද?
- මහජන කවුන්සලය හා එහි ඉතිහාසය ගැන
- නූතනත්වය යනු කුමක්ද? (දෙවැනි කොටස)
- නූතනත්වය යනු කුමක්ද? (පළමු කොටස)
- “කූඹියෝ” තේමා ගීතය සහ අන්ර්ග්රාන්ථිකත්වය (ප්රභාත් අගම්පොඩි)
- “මම අද ගෙනාව මල් වෙඩිල්ල කවදාවත් බිමට වැටෙන්නේ නෑ”
- 80 වියට පා තැබූ චිලියේ මායාකාරිය; ඉසබෙල් අයියන්දේ
- මහගම සේකරයන් කිසි දා පළ නොකළ තම පළමු නවකතාව